خرید مجموعه کامل مهندسی برق اورجینال
نوشته شده توسط : imc

مجموعه کامل مهندسی برق اورجینال


خرید مجموعه کامل مهندسی برق اورجینال


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته برق و الکترونیک

مجموعه کامل مهندسی برق

این مجموعه بی نظیر شامل

1)آموزش نرم افزارهای تخصصی برق به صورت مالتی مدیا شامل:

1- آموزش Eplan : آموزش به صورت مالتی مدیا در 11 فصل مجزا توسط اساتید برتر مهندسی برق
2- آموزش Calculux : آموزش به صورت مالتی مدیا در 18 فصل مجزا توسط اساتید برتر مهندسی برق
3- آموزش OrCAD : آموزش به صورت مالتی مدیا در 13 فصل مجزا توسط اساتید برتر مهندسی برق
4- آموزش Pspice : آموزش به صورت مالتی مدیا در 9 فصل مجزا توسط اساتید برتر مهندسی برق
5- آموزش Lab view : آموزش به صورت مالتی مدیا در 1 فصل توسط اساتید برتر مهندسی برق
6- آموزش Autocad : آموزش عمومی اتوکد به صورت مالتی مدیا در 9 فصل مجزا توسط اساتید برتر

2)برترین نرم افزارهای تخصصی برق شامل:

Eplan 5.5 : نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی مدرات الکتریکی و برق صنعتی
Eplan Electric P8 1.7.12: نرم افزاری کامل برای پروسه های صنعتی، اتوماسیون صنعتی، مدیریت پروژه های الکتریکی و هر جایی که نیاز به یک فرایند کنترلی است میباشد.با این نرم افزار میتوان از یک تابلوی برق کوچک گرفته تا سیستمهای الکتریکی و کنترلی یک نیروگاه تولید برق را طراحی نمود.
همه آنهایی که با نسخه های قبلی این نرم افزار (EPLAN 5.X ,EPLAN 21) کار کرده اند می دانند که این نسخه ها علیرغم تواناییهای بیشماری که داشتند دارای کاستیهایی در زمینه گرافیک ، محیط کاربری خسته کننده ، پیچیدگی و تو در تویی صفحات ، عدم پشتیبانی از استانداردهای مختلف و تبدیل آنها به یکدیگر ، دیاگرامهای خروجی محدود،محدودیت در ایجاد سیمبولها،خطاهای بیشمار و گاها بی مورد و طاقت فرسا بودن برطرف کردن آنها و ... بودند.
همه این ایرادها از دید مهندسین و متخصصین شرکت EPLAN دور نماند و آنها را بر آن داشت تا اینبار به شیوه ای جدید و کاربر پسندتر علاوه بر رفع نواقص نسخه های قبلی امکانات بیشتری به آن بیفزایند در این نسخه که بر اساس قابلیتهای Object-Oriented و Graphicطراحی گردیده است و از مزایای هر دو بستر استفاده می نماید. علاوه بر افزایش قابلیتهای نرم افزاری، امکان کاربری بسیار ساده ، پشتیبانی وسیعتر از DATABASE آخرین تولیدات شرکتهای مهم همچون
ABB,MOELLER,FESTO,SIEMENS,HARTING,PHOENIX,CONTACTKUKA, Entrelec,RITTAL و ... بارز است.
Calculux 5 : نرمافزار هوشمند CALCULUX محصول شرکت Philips علاوه بر سادگی، کاملاً با استانداردهای جهانی از جمله استاندارد ملی روشنایی معابر ایران منطبق بوده و حتی قادر به پیشنهاد بهترین و بهینهترین ارتفاع نصب، فاصله نصب و زاویه نصب برای هر چراغ و برای انواع معابر و خیابانها میباشد به گونهای که به راحتی میتوان از نظر اقتصادی و فنی و زیباشناختی در میان طرحهای گوناگون محاسبه شده، مناسبترین و بهینهترین طرح را انتخاب نمود.
این نرمافزار در حال حاضر در کشورهای مختلف جهان به کار رفته و بانک اطلاعاتی چراغهای روشنایی سازندگان مهم جهان، در مجموعه بسته نرمافزار موجود میباشد.با توجه به موضوع صرفه جویی در انرژی نرم افزاری مانند CALCULUX میتواند ما را در این امر مهم یاری کند.
OrCAD 16.3: نرم افزارorcad یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای رسم شماتیک ،طراحی مدارهای الکترونیکی،شبیه سازی طرح الکترونیکی،طرح پشت فیبر مدار چاپی وطرح layout است.
امکاناتی که در این نرم افزار برای شما در نظر گرفته میشود عبارتند از:
•دسترسی به کتابخانه این نرم افزار با بیش از3000 قطعه
•رسم شماتیک در محیط orcadCapture
•ایجاد کتابخانه ها و المانهای جدید در این نرم افزار
•شبیه سازی طرح مورد نظر به وسیله orcad signal explorer و pspice simulation
•تهیه netlist از طرح مورد نظر جهت ایجاد pcb در محیط orcadPCBdesigner
•قرار دادن قطعات بر روی فیبر مدار چاپی به صورت دستی یا به صورتی که نرم افزار ارائه میکند
•رسم اتصالات بین قطعات بر روی pcbباروشهایی چون Auto-routing یا Semi-automaticrouting
•مشاهده نهایی برد ایجاد شده به صورت گرافیکی و از نماهای مختلف
•امکان ارتباط و تبادل دادهاین نرم افزار با نرم افزار MATLAB
PLC step7 : برنامه ریز دستگاه های زیمنس
Multisim 11 : نرم افزار قدرتمند الکترونیکی جهت شبیه سازی و طراحی مدار
Protel 99 SE SP6: نرم افزار Design Explorer 99 SE محصول شرکت Protel است که در صنعت بیشتر به نام Protel شناخته شده است. این نرم افزار ابزاری حرفه ای برای طراحی فیبر مدار چاپی می باشد. صنعت طراحی PCB در ایران بر پایه این نرم افزار استوار است و بیش از 99 درصد شرکتها و کارخانجات و کارگاهها از این نرم افزار استفاده می کنند حتی اکثریت شرکت های فعال در زمینه صنعت الکترونیک مسلط بودن به این نرم افزار را جزو شرایط استخدام نیروی کار خود قرار می دهند.
پس یادگیری این نرم افزار و طراحی به کمک آن جزو الزامات برای یک دانشجوی برق یا کسی که در زمینه الکترونیک فعالیت می کند، می باشد.
Lab view 2011: نرم افزار شبیه ساز آزمایشگاه الکترونیک
Proteus 7.6 Full : نرم افزار PROTEUS یکی از جالبترین نرم افزارهای طراحی الکترونیکی است .شاید شما با نرم افزارهای شبیه سازی زیادی کار کرده باشید که معمولا یا پیچیده هستند و یا اینکه امکانات کمی دارند.به چند دلیل عمده این نرم افزار محبوبیت پیدا کرده است:
1- کارکرد آسان آن که با کمترین آموزش و کمی تمرین میتوان به راحتی با آن کار کرد
2- قابلیتهای گرافیکی: در این نرم افزار محیط گرافیکی بسیار زیبایی برای کاربر فراهم شده که حتی کوچکترین جزئیات مثل جهت جریان در مدار و شارژ و دشارژ یک خازن به صورت گرافیکی و جذاب نشان داده میشود.
3- کارایی بالای نرم افزار: در عین سادگی ، نرم افزار کارایی زیادی دارد که دارای امکانات زیر است:
• شما میتوانید میکروکنترلرهای AVR ,PIC ,8051,HCرا از کتابخانه نرم افزار وارد محیط کاری کرده، سپس برنامه نوشته شده به صورت HEX را بر روی میکروی مورد نظر بارگذاری میکنید ودر انتهای کار شبیه سازی را انجام میدهید.
Active HDL 8.1: نرم افزار طراحی و شبیه سازی HDL
ETAP Powerstation 6: طراحی، نگهداری سیستم ها و مدارهای برق و قدرت
DIALux 4 : نرم افزاری جهت محاسبات روشنایی می باشد که کار طراحی روشنایی را برای کاربران و مهندسین برق بسیار ساده کرده است. این نرم افزار با قرار دادن ابزار های ویژه طراحی این امکان را به کاربر می دهد که فایل اتوکد خود را با پسوند dxp در داخل نرم افزار Dialux باز کرده و چراغهای موجو در بازار را با دانلود Plugin های رایگان دراینترنت نظیر Osram یا Philips در طراحی خود با صلیقه شخصی قرار دهد و محاسبات روشنایی را که با دست بسیار زمان گیر و خسته کننده و با خطای زیاد می باشد را در این نرم افزار انجام دهد. همچنین این نرم افزار این قابلیت ویژه را داراست که تمامی اجزا و وسایل بکار رفته در یک خانه را(نظیر مبلمان یا میز مطالعه یا حتی گلدان) می تواند به طراحی اپراتور بیافزاید. همچنین از دیگر قابلیت های ویژه این نرم افزار محاسبه روشنایی معابر می باشد و البته تمامی این طراحی ها را به صورت سه بعدی می توان مشاهده کرد و تمامی محاسبات در قالب یک فایل PDF عرضه می شوند. در واقع با یک طراحی مناسب و بجا و استفاده از لامپهای دارای شعاع نور مناسب می توان به بهترین شیوه از روشنایی که اساس زندگی مدرن می باشد بهره برد
MAX Plus ll 10.2 : مکس پلاس نرم افزار مفیدی برای برنامه نویسی تراشه های FPGA می باشد که در دنیای دیجیتال کاربرد فراوانی دارد به طوری که به جای گذاشتن چندین گیت و آی سی های متعدد از یک تراشه fpga بهره می برند و مدارات بزرگ دیجیتالی را به مداری کوچک و کم حجم تبدیل می کنند.
Siemens.Logo.SC.V5.0: برای راحتی کار با مینی پی ال سی های لوگو ی زیمنس و برنامه نویسی این نوع PLC استفاده می شود .
: DigSILENT 13.2 نرم افزار DigSILENT ) Digital Simulator for ElectricalNetwork ) یک ابزار شبیه سازی محاوره ائی برای محاسبه و تحلیل رفتار سیستمهای قدرت با اهداف طراحی و بهره برداری می باشد. طراحی و توسعه این نرم افزار از سال 1976 توسط مهندسین و برنامه نویسان با تجربه آغاز شده است.
ویرایش یازدهم این نرم افزار که بنام Power Factory معروف است در سال 1993 بر اساس تجربیات موفق نسخه های قبل و در محیط C ایجاد گردیده است.
DigSILENT در عین اینکه میتواند بعنوان یک ابزار محاسباتی قوی برای سیستم های قدرت در مقیاس بزرگ با ابعاد هزار ماشین استفاده شود همچنین بعنوان یک ابزار جیبی برای حل مسائل برق استفاده میگردد.

3)فیلم های آموزشی تخصصی برق
4)دیکشنری تخصصی برق
5)مدارهای کامل فرمان وقدرت و برق صنعتی
6)مدارهای کامل تاسیسات ساختمانی به همراه توضیحات کامل
7)معرفی تجهیزات کاربردی صنعت برق (فشار ضعیف و فشار قوی)
8)برترین کتاب های مرجع و مجلات الکترونیکی تخصصی برق به صورت PDF
9)سوالات کنکور کارشناسی ارشد برق سالهای 85 تا 89 با پاسخ
10)معرفی شرکت ها و تولید کنندگان صنعت برق
11)معرفی وب سایت های برق
12) مجموعه کامل جزوات برتر دروس تخصصی برق


در 3DVD اورجینال شرکت SONY مجموعا به حجم 11.1GBبا قیمت استثنایی

فروشنده: تخصصی مهندسی

قیمت: 9,900 تومان

درصد :5

خرید مجموعه کامل مهندسی برق اورجینال

خرید آموزش حل مکعب رویبک
خرید مجموعه جامع طرح کشت و پرورش گلها و گیاهان داروئی و صنعتی آموزش های مرتبط با این طرح تولیدی





:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , کامل , مهندسی , برق , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: